Gay Teen Lusts for Thirsty Pool Man in New Coca-Cola Ad

Remember The 14 Words


The new Coca-Cola pool boy is so hot that both sister and brother are fighting for his affections in a new ad, part of its “Taste the Feeling” campaign.
You’ll have to watch it to see who wins.
Writes AdAge:
With the pool boy ad, “we wanted to position an ice-cold Coca-Cola as the ultimate object of desire, but also tell an emotional, human story – pretty much following the spirit of the campaign to integrate product benefits with emotional brand values,” Rodolfo Echeverria, the marketer’s VP-global creative, stated in an email interview.

http://www.towleroad.com/2017/03/coke-ad/

Ursprünglichen Post anzeigen

Advertisements

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s